Şarkı Sözleri

Contra ft. Defkhan – Düşman Ol Bana Şarkı Sözleri

Contra ft. Defkhan - Düşman Ol Bana Şarkı Sözleri

Contra ft. Defkhan – Düşman Ol şarkı sözleri bu yazımızda siz müzik severler ile bir araya geliyor. Hızlı bir şekilde Contra ft. Defkhan – Düşman Ol sözleri yazımıza göz atalım. Bu içeriğe konu olan sanatçının diğer şarkılarına da göz atmak dilerseniz, sağ üstteki arama bölümünden kolayca diğer şarkıların sözlerine ulaşabilirsiniz.

İlginizi Çekebilir: Özgür Hip Hop Özel: Ezheran Röportajı

Lütfen bu şarkı hakkındaki olumlu ya da olumsuz, herhangi bir düşüncenizi yazımızın sonunda bulabileceğiniz yorum bölümünden bizler ve diğer yüz binlerce okuyucu ile paylaşmayı unutmayın. Ayrıca bu yazıyı Twitter, Instagram ve Facebook gibi sosyal medya hesaplarınız üzerinden arkadaşlarınız ile paylaşarak daha fazla kişiye ulaşmamıza ve daha fazla içerik üretmemize yardımcı olabilirsiniz. Çok teşekkürler!

Contra ft. Defkhan – Düşman Ol Sözleri

[Verse 1: Contra]

Olay tamam yine hazır her asker
Çıkış yok hayatta kalan yol alıyor birader
Burası bok, paraysa yalan tabii sana biraz ters
İçin tok, cebinse dolar dolu
Bir cevap verse şeytan der
Diskografimde yatan o dediğim şizofren
Gücüme çok mu güç katar
Yine de çoğunun hiphop “ten list”inde “big bass” ben
Sana da yakin aslen çalış ki biraz gel yanıma kadar
Hep canabis bong hitse weed star değil cont
Tamamen kimyager
Bilboard yüzümdeki karakter

[Nakarat: Contra]

Düşman ol bana hey cool artist
Benim için RAP’i bilmeyen hocam değil
Düşman ol bana ya da bırak git
Üzülme bu ne sevap ne de günah değil

Düşman ol bana ya gir savaşa küçük orduma
Militan ya da sağlam bi’ düşman ol bana
Oku bi’ daha ama benim kitapta
Biggie ve de Tupac real düşman ol bana

[Verse 2: Defkhan]

Ol da kırayım kafanı dört yerinden
Two easy mic’ta boss sevinme boşa ölmedim ben
Ne rekabet ne de sağlam bi’ rakip görmedim ben
Aynı Rolls Royce gibi cool geçiyorum önlerinden
Hep aynı Def hep aynı rayda hep de zirvede
Kurşun sıkarım kitlene
Def abiniz moruk sizin kalbiniz donuk
5 9 rap Kanacke yeraltında sabitiz moruk
Düşman ol bana …
Roadrunner kaç bu gamede yok para
Kanınla graffiti yaparlar duvarlara
Benim bi’ derdim yok da Def batıyo’ bu punklara
Çok doğal piyasanızı yakıyo’ bu zampara
Ne o fucka söyle girdi kramp sana geber piç
Bir gün alıcam bıçağı dalıcam bak nedensiz
Beni yenmeye çalışma benim konum Hiphop
Bir boktan anlamıyorsun bir de bilmediğin şeylere karışma

[Nakarat: Contra]

Düşman ol bana hey cool artist
Benim için RAP’i bilmeyen hocam değil
Düşman ol bana ya da bırak git
Üzülme bu ne sevap ne de günah değil

Düşman ol bana ya gir savaşa küçük orduma
Militan ya da sağlam bi’ düşman ol bana
Oku bi’ daha ama benim kitapta
Biggie ve de Tupac real düşman ol bana

[Verse 3: Contra]

Benim için ne bok yediğin önemli değil
Ne benim için kiminle ner’de ne bok söylediğin
Ne bilmediğimi bildiğin ne takip ettiğin ne takip etmediğin
Üzülme gizlice beni dinlemen de maalesef sikimde değil
Elinde değil bu biliyorum
Tedarik et bi’ yerden iyi bi’ mikrofon
Küçük bi’ pet ve sonra hayal et
Hayal et eğer hayatta kalırsam
Bi’ tarif et merak edenler anlasın ne hale düşmüş hayalet
Bi’ kritik hareket RAP korkma tahrik et beni
O bana da muhalefet bu senin içinse mazaret
Tabii ki hadi mücahit et beni
Allah’a şükür ki senden öğrenmedik en iyisi şimdi gel

[Nakarat: Contra]

Düşman ol bana hey cool artist
Benim için RAP’i bilmeyen hocam değil
Düşman ol bana ya da bırak git
Üzülme bu ne sevap ne de günah değil

Düşman ol bana ya gir savaşa küçük orduma
Militan ya da sağlam bi’ düşman ol bana
Oku bi’ daha ama benim kitapta
Biggie ve de Tupac real düşman ol bana

You may also like

Leave a reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir