Şarkı Sözleri

Khontkar Ft. Young Bego – RedKeys XI Freestyle Şarkı Sözleri

Khontkar Ft. Young Bego - RedKeys XI Freestyle Şarkı Sözleri
Khontkar Ft. Young Bego - RedKeys XI Freestyle Sözleri

Khontkar Ft. Young Bego – RedKeys XI Freestyle şarkı sözleri sizler için ozgurhiphop.com’da yer alıyor. Hızlıca RedKeys XI Freestyle sözleri yazımıza geçiş yapalım.

İlginizi Çekebilir: Sagopa Kajmer ft. Velet – Kumarbaz Şarkı Sözleri

Khontkar Ft. Young Bego – RedKeys XI Freestyle Şarkı Sözleri

[Nakarat: Khontkar]

Redkey redkey redkeys
Bilmiyo musun hala ekip eski
Duymuyo musun hala ayak sesi
Kalabalık mağara yankılar seri

[Verse 1: Khontkar]

Kalabalık mağra yankılar çarpar seri
Topla öte beri, okla avlar gibi saldım zehri
Yok ki panzehirim, müziğim ağır gelir belli
İçerik çelik yeleği deldi
Peşimize takılır pd volta zamanı geldi
Varsa bi derdin şikayet kutusuna bırak
Okursak belki alırız mesajı da uzak
İhtimaller sahi kaçta kaç sizle bizi koysak ringe şu an
Şimiden görüyom tayfanda, uçukladı bile kaç dudak
Yeminle hayatım bi film
Kartlar dağınık eli yok kimsenin
Her şeyi geçtim yani, geçmişi deşmeyin
Trap shit benim besin
İşin kalitesi walter white gibi eşsiz
Dağılır her yere seri
Çoğalır yeni güne derdim, çoğalır yeni güne money
Her zaman dengele saati denge de duruyom cambaz misali
Dengemi bozamaz sabit terazim, dengimi bulamam farklı zeka diyim
Çürüdü dirsekler harbi

[Nakarat: Khontkar]

Redkey redkey redkeys
Bilmiyo musun hala ekip eski
Duymuyo musun hala ayak sesi
Kalabalık mağara yankılar seri

[Verse 2: Young Bego]

Peşimde onca nefretler var
Medyası ayrı kanser kitle
Seninle olmam (Asla)
Boşuna tonca laflar asla beni yıldırmaz (Burda)
Savaşa hazırım anla kancık sana yem olmam (Warrior!)
Bilmem kaç yıl oldu kavgam bitmedi asla
Peşimde onca davalar var
Yerimde olsan yapamazdın hiç
Başlama boşuna yarışa
Her biri benzerim işleri zaten kopya
Redkey çizgiyi bozmaz
Onlar konuşur işleri güçleri kolpa
Olamam senle bir
Bahsediyon yine bizden piç
İstiyo vericem derdin prim
Ergen hatunu kandırıp git
Demiştim düşmanım bir pedofili gibi
Yanında avlar tüm piçleri
Umrum olmadı hiç biri
RedKey piyasadan ayrı gezegen gibi
Koymuyo yok bana
Her gün hustle’a (Nah!)
Çıkıyorum bak (Voov)
Ganimet arkada
Simsiyah Honda
Parlıyo jantlar
Ekibin yasta
Elimde makinalı rambo gibi YB
Onlar başlar kaçışa

[Nakarat: Khontkar]

Redkey redkey redkeys
Bilmiyo musun hala ekip eski
Duymuyo musun hala ayak sesi
Kalabalık mağara yankılar seri

You may also like

Leave a reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir