Şarkı Sözleri

Olvi – Yazık Kafana Şarkı Sözleri

Olvi - Yazık Kafana Sözleri
Olvi - Yazık Kafana Sözleri

Olvi – Yazık Kafana şarkı sözleri sizler için ozgurhiphop.com’da yer alıyor. Şimdi sizleri daha fazla bekletmeden Yazık Kafana sözleri yazımıza geçiş yapalım.

Bu içeriğe de göz atın: A Haber’in Susma isimli belgeseli rapçilerin tepkisini topladı

Olvi – Yazık Kafana Sözleri

Bay bay niteliksizler, tüm pisliksizlik düşler ey
Bismillahsızlardan beklerler etnik toplumlar ehven.
Cadılar eklenmiş gemiye, kaptanlar acizken herkes haklı lan
Ben nedense garnitür hissettim, ismim sektörden değilmiş meğer…

İkilemek en zormuş, randuman tutanla bir argüman tutan köstebek.
Aklım resmen iktidar tartısı, aşağıda kalan kısım banknotlar.
Keep it real Mississippi değil bura,
işim başım kadar, ek iş değil sıra,
Tek isteğim masa başı deal bro,
Turkish life bana göre iyi bro.

Mengen’i eksantrik meyve gibi, gerede mezbaha (huh) kelle paça
Dörtdivan vah, Çağa meşrebi bu,
Alkol alma sana yapsınlar Mudurnu’da.
Baba battık lan harap olmaktan, yalan altınlar beni bozmaz hah!

Amcaoğlu sana klasmanlar vip wild
aksan var, çok aksanda az görmüşler.
Espriymiş bak seksenler baba
şimdi buradaysa balkon en tepe,
yok club falan evde iş bebek
baktın olmuyor, bakmıcan ağanın.

Tek derdimiz işler gitmez,
küçük şehre büyük öykü bitmez,
bü mürettebatın içinde birsen
sen görmemişsen insanlık esne,
İyi değilse baban ticaretinde,
insanlığı sormadan önce dön bak
komple memleket ne alemde bro?

Söker atar kalbim ağrır,
hasılatım itin ağzına çomak
sen it bu bariz artık, iltifat mı?
hasımlarıma reva mı
hasımlarıma reva ?

Yazık kafana
Yazık kafana (silkelen)
Azımsamadan
açılma aman.

İhtimalim ise birthday cake.
Mimli mahallede ki tornet keyf,
Eklemlerimde kırık en sert yer,
En dost bildiklerin en çok yer.
Bense galibiyet sarhoşu,
endamı mabedine sığmaz hiç,
planlar içinde yüz, kağıt için,
Sars itibarını da acilen

Yolumu duydu ve kudurdu, kuyruk acılarıları yerine oturdu,
durup dururken, e kuruntu muydu bu ? huzurum içime kaçtı ah !
Paket paket ara, belki kalır sana kara para gibi, para kara.
Nasıl haram ama sana fan’a asılamaman ah seni maganda papaz!

Gözümün içine iyi bak! Bu gözler numara yer mi ha ?
Polisler adam eder mi, yüreğin kuruş eder mi lan ?
Düşümde yalnızca Paris ve bi de karımla parti var,
havada dönüyor artık, taraf ol olma kanka “kal”

Kalemim parladı,
kula kul kalmaktandır bu.
Bana kal diyen olmadı,
Paravan olmuşsak madem,
Tanımazlar doymadım,
Daha sofrada yeniyim zaten, de
eskiden garsondum, şimdi ben yiyorum.

Yazık kafana…

Lütfen Olvi’nin bu şarkısı hakkındaki olumlu ya da olumsuz, herhangi bir düşüncenizi bu sayfanın sonunda yer alan yorum bölümünden bizler ve diğer yüz binlerce ziyaretçimiz ile paylaşmayı unutmayın.

You may also like

Leave a reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir